의료법인 유투의료재단 신축공사

  • Location

    열분해

  • Client

    의료법인 유투의료재단

  • 용도

    1종 근린생활시설1종

  • 규모

    지하3층~지상7층 / 7,917.81㎡

  • 공사기간

    2025.02 ~ 2026.12

Quality Management

As a leading plant & general construction company that “thinks about water, environment, energy, and people,”
Welcron Hantec delivers top-quality products and services to achieve customer satisfaction through the following:

  • Continuous process improvement and standardization

  • Achieve “Zero Customer Complaints” to maximize satisfaction

  • Strengthen global competitiveness through top-tier technology and continuous innovation

  • Ensure quality excellence via win-win partnerships with suppliers

  • Practice ethical management through strict legal and regulatory compliance

We operate a Quality Management System that meets ISO 9001 standards, ensuring ongoing quality improvement and
product reliability in all our products and services.

Lee Young-gyu CEO, Welcron Hantec

Quality Management Goals

웰크론한텍은 품질을 최우선 가치로 삼고, 전사적 품질 혁신을 통해 고객만족과 글로벌 경쟁력을 강화하고 있습니다.
정확하고 일관된 품질관리, 데이터 기반 개선, 전 구성원의 품질책임 문화를 통해 최고의 제품과 서비스를 제공하고자 합니다.

ACT

  • 고객 만족
  • 지속적 개선

PLAN

  • 내외부 이슈
  • 리스크 / 기회
  • 품질 목표
  • QMS

CHECK

  • 모니터링 및 측정
  • 내부 심사
  • 경영 검토

DO

  • 품질 시스템 운영
  • 품질 교육
  • 품질 사고 대응

인증서

Customer Inquiries